Friday, December 23, 2011

kehidupan di Poli

kawan baru: Vinni,Jiha,Has,Ain and Fatin


18/12/11 daftar masuk poli. masa dlm perjalanan tuh ya Allah jauh gila poli aku nih dari bandar memang ulu gila, 2oKM dr pekan sabak bernam. paling dekat pon Sg. Besar.
tak ada kemudahan langsung kat sini. pandang kiri kanan depan belakang semuanya pokok je,
tp satu yg best pasal poli kat sini mestilah udara yg nyaman then xde bising2 dptlah aku study dgn jayanya. LOL. satu lagi yg aku tak berapa suka kat poli nih pasal 'Kakak cantik'.
tau tak apa tuh? faham2 jelah kan kalo dh poli nun jauh kedalam mesti ada bnda2 mcm tuh, baru seminggu masuk poli dah ada yg kena histeria. haishhh spe yg tak takutkan? tp aku nih buat2 berani kalo aku takut lg lah benda tuh kacau. solat jgn tinggal insyaAllah benda tuh tak kacau. masa benda tuh kena kat salah sornag bdk kat poli aku betol2 x dgr, ( aku ni tidur mati) kwn2 aku yg lain dgr bdk tuh mnjerit pastuh dia lari lasuk tandaslah. seram weh, sekarang bdk tuh xpulih lg kesian die. senior2 ckp pkul 6.30 ptg ke atas smpai pukul 7.30 jgn lalu kat tasik tuh bahaya. kat situlah benda tuh merayau. after pukul 12 mlam x boleh kuar dari bilik kena trus tidur je

1 comment:

  1. yess btol2..jgn lalu tasik..ni pon bru 1 minggu kat situ..sabo je lah ye..tapi kwn tetep terbaik..friend sampi bler2!hehe

    ReplyDelete